My beautiful girls!

Hemma från en väldigt mysig kväll med 2 underbara flickor! Mat,film,snack och 1000 tårar! (haha)
Imorgon eller ah idag blir det nudå, ska jag åka till min kusin Jessika för hon drog innan jag skulle komma igår så då får jag göra det idag istället, ska leta efter kläder att använda till ikväll, och jag hoppas hoppas och hoppas att jag hittar någonting annars kommer jag gråta (haha)
Fanny kommer in till stan runt halv 2 tror jag och vet inte riktigt vad vi ska göra, jo jag ska städa och vill helst inte att Fanny ska städa med mig så ska säga till na det.. om det kommer gå äns!
Klockan 6 på kvällen kommer Evelina,Cat och Priscilla på ingång hem till mig för vi ska förbereda kvällen!

Godnatt! tack för mig.

(?????? förresten, priscilla, hör av dig imorgon hur du ska göra för jag får inte tag på dig unge!!!!)

some pictures










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0