Lisa och Fanny på ingång!

Idag vart det inget mora för att tåget gick över 2 och då skulle vi nästan vara framme vid halv 4 och då blev det för lite tid till att umgås och sådär så blir nästa vecka eller så. jag gick till kupolen och träffa fanny och lisa, hittade ingenting på ett bra tag sen vart den nått snabbköp på en tröja jag inte ens testade utan bara köpte, men tur att det ej va rea så jag kan ju bara lämna tillbaka den, vilket jag funderar på. Ni ska få se en bild.
Ja, rubriken säger väl det mesta, Lisa och Fanny ska alltså komma och vi ska hänga lite ikväll, som sover kvar här, mysigt! Hör gärna av er om ni inte har nått för er! Puss
webcam bilderna blir väldigt små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0