Juldagen!

Hej på er, hoppas ni fick en mysig och trevlig julafton. Finns inte så mycket att säga om min, jag hade inte så kul och har insett att julen är inte så jävla bra som jag trott och tyckt. Fick väl helt okej julklappar iaf, typ.
Aja, idag har jag bara tagit det lugnt och vilket är sjukt skönt. Imorgon ska jag och mina systrar ta tåget vid 2 och åka till farmor där pappa och alla är, blir en liten andra jul men kommer nog inte få så mycket, har redan fått en resa för liksom 7000 och sen skor för 600 så ja, blir nog inte så mycket haha! Säkert typ presentkort på hm och typ strumpor av farmor, vi får väl se :D
Tyvärr va jag inte på hugget att ta bilder igår på julafton, vart bra typ 3 kort och sen en bild på min nya piercing jag fick va min syster Erica! hoppas det räcker! Ha en bra kväll
'
vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0