Goodmorning sunshines

Hoppas ni sovit gott, det har faktiskt jag gjort!
Blir hemma hela dagen själv så nu ska jag passa på att städa städa städa, snart jul och sådär. Har inte så mkt annat för mig heller. Kanske ska till kupolen en stund iofs, men på kvällen kommer förmodligen jessika hit för hon,jag och min sysyer erica ska träna en dans till en michael jackson låt och uppträda på julafton, nått som ingen har gjort förut på våra julaftonar, denna ska bli speciell har jag bestämt! Fett kul. Den kommer bli filmad också! så ni kommer nog få se sedan.
Har precis druckit min förbannade medicin och jag är litegranna hungrig och får ju bara äta 1 timm efter medicinen.. nice.
jag saknar... sommaren.... shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0