Godnatt!

hej, har inte hunnit sitta här idag tyvärr, därför jag skriver nu!
Efter skolan gick jag, Cat och Fanny till kuppan och kollade runt lite. När jag kom hem satt jag igång med att plugga SO och tro mig, jag har gjort en del, ni ska få se!
Paradise hotell, shitshitshit! Jag trodde aldrig att Johannes skulle få bli kvar, jag menar.. Emelie och JP hade väl snackat ganska mycket? chockad, och tänk att jag verkligen visste att det va Melissa som va den otrevliga HAHA, jag garvade när han sa "och det är Melissa" men synd att petter fick dra då.. gillar han så mycket! Men jaja, det är bara en tävling trots allt!!
Nu ska jag nog gå och sova, ska upp vid 6, gå till skolan med cat kvart i 7 så vi är där vid typ 7, måste förbereda oss i skolan inför lucian, ni kanske vet hur det är när man känner sig fin hemma sen när man varit ute så förstörs en del..! mhm, nattinatti
TITTA VAD MYCKET, helt sjukt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0