Dåligt uppdaterat!

Hej kära vänner!
Idag efter skolan kom jag hem, så va erica och anders här och dom skulle gå och äta på peace&love-cafét så jag följde med dom och vi satt där ett bra jävla tag faktiskt! det va jättetrevligt och sådär!
När jag kom hem tog jag det lugnt, satt lite här men orkade inte blogga då haha.. så har jag kollar på paradise hotell (jag skulle tycka det va kul om Julia fick ut Johannes som är så jävla elak mot Julia! Usch.)
och faktiskt varit lite ego av mig och tagit lite kort, hade en aning tråkigt och ja, vad skulle jag göra? så ja, det va det jag gjorde!

Nu ska jag ta mig någonting att dricka, bjuder på lite bilder. Godnatt!
 
dagens och ja, jag har dina skor anna, forlåt med hade inga varma mysiga skor, bara kängorna som är lite mer fina av sig (puss)

kolla min fina underbara vackra bild jag tog idag, liksom solen bara glänser mellan träden och åh! (L)

ny bild, färsk


Kommentarer
Postat av: erik

haha jah julia har ju fått bort alexandra och amanda nu iallafall (Y):D

2010-12-02 @ 22:18:41
URL: http://therightplace.blogg.se/
Postat av: elin

Jag vet, det är asnice!!

nu längtar jag tills johannes åker ut så får vi se hans face

2010-12-03 @ 14:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0