5. Det här upprör mig

Oj, den va ganska svår, varför tog jag den egentligen.. aja, det finns ju så mycket som upprör mig i världen.
Men ska ta det som upprör mig liksom, i min närhet.. om ni fattar.
För det första som kanske vissa håller med om och vet att jag tycker är att maserskolan är en pest?
den upprör mig verkligen, så mycket bråk, så mycket kludd överallt, förstörd skola, och jag tycker lärare borde vara lite hårdare på maser för det är liksom illa, riktigt illa.. förstår inte att jag går kvar, men står nog ut en termin, får vi hoppas.
Nått annat som gör mig upprörd är sånna som är väldigt väldigt elaka inom dator, gör bloggar anonymt och dömer folk som dom inte känner som jag själv blivit utsatt av flertals gånger! Jag menar.. jag har också dömt folk innan jag lärt känna dom, allt beror så mycket på utsidan hela tiden. Jag kan tycka hur många som helst som är fula men dom kan vara så sjukt snälla ändå.  Och människor som är poppis, snyggast i skolan, som alla vill ha, en riktig bitch men ändå på insidan har känslor som alla andra, kan gråta och visa sina känslor.
Så man ska egentligen inte döma folk innan man lärt känna den. Och speciellt inte lägga ut en dömning på internet så alla ser, pinsamt för den. hoho..
Det va nooooooog allt.. kanske kommer på nånting mer, då skriver jag ett nytt inlägg om det isf.

Iallafall, nu ska jag skriva ett vanligt tråkigt inlägg.
Har inte hänt mycket idag, fast en vändning. Tog sist en värktablett inatt vid 12 innan jag la mig, hade inte ont på hela natten, inte hela dagen, har fortfarande inte ont. Och den är förmodligen borta i min kropp nu, jag kan prata och gapa mycket bättre. Så nu är jag nog frisk, typ.
Hur som helst, åkte in till sjukan, kom dit runt 11, satt i väntrummet i 2½ timme, skitkul! Så vart det min tur, sas inte speciellt mycket, men har nog ingen läskig halsböld eftersom att jag ökade medicinen. Hur skönt som helst, men kommer nog på operera bort mina halsmandlar längre fram nån gång, kul och intressant.
Annars, idag, ikväll. Jag väntar förväntansfullt på att Grinchen ska börja på tven halv 8, bara väntar.. åh bästa filmen, tycker så synd om han och allas SÖTA näsor haha!
aja.. ska inte gå in för mycket.
Ha en bra kväll hörrni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah du säger ju emot dig själv? du sitter ju själv om dömmer folk som du knappt kännner. pinsamt, riktigt pinsamt ;) ! dubbelmoral till max!HOHO

2010-12-18 @ 19:52:42
Postat av: Anonym

Nejmen oj, märks att du inte läst riktigt? hmm..

jag tror jag skrev tydligt i texten att jag också har dömt folk? eller? :O

2010-12-18 @ 21:51:58
Postat av: Anonym

Ha ha du ska inte ens överhuvudtaget klaga när du la upp ett inlägg där du komentera alla i dina klass kamraters utseende , dom kanske oxå var snälla inutti ? LOL bimbo

2010-12-19 @ 12:22:59
Postat av: Anonym

Ja? det gjorde jag, och som sagt skrev jag tydligt i texten ATT jag också dömt folk så vafan klagar du på?

Hade för mig att jag inte skrev så mycket om utseende heller, mest hur dom va. Käften bara.

2010-12-19 @ 18:48:39
Postat av: Anonym

öhh du skrev om nån brud att hennes ögon var skrämmande nåt sånt dära så ljug inte , och ja jag ser väl att du skrivit att du också dömt folk men jag säger ba att du inte ens ska klaga .

herregud men aa som sagt . är man blondin så är man blondin

2010-12-19 @ 18:56:02
Postat av: Anonym

Som jag ser är jag ganska brunett och inte blondin.

2010-12-20 @ 08:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0