4. Mina syskon

Erica min kära syster..
Som är äldst av oss 4! Hon är den jag går till först av alla när jag vill prata med någon, hon förstår mig, ger mig alltid bra tips och gör det bättre! Hon får mig att göra saker, peppar mig.
Jag och Erica är mest lika av mina syskon, vi sjunger, går på friskis, spelar gitarr fast hon spelar mera, min gitarr är sönder. Jag och erica är mer utåt om man säger så, av mamma och anna.
Jag kan lita på henne så väldigt mycket och hon är så snäll, omtänksam, rolig och förståndlig.
hon är som en bästavän för mig och jag älskar henne så mycket! ♥
Anna min andra kära syster..
Som är det mellersta av oss 4! Brukar prata mycket med Anna också men eftersom att Erica förstår mig mer brukar det vara mer Erica. Jag och Anna är på nått sätt lika också, är typ en blandning, har lite av båda haha..
Är inte med Anna lika mycket som Erica, vi träffas mer bara när vi är hemma hos mig och kollar tv typ.. haha! Tråkigt nog men så är läget.
Anna är väldigt snäll, omtänksam och rolig, precis som Erica. Hon är väldigt bra på att designa bloggar också ;-)
Men hon är också som en bästavän för mig och jag älskar henne så mycket! ♥
Emil min söta skitunge..
Den drygaste, kaxigaste, sötaste, envisaste men bästa lillebrorsan!
Fattar inte att han är så stor, redan.. har gått 7 år och lite mera.. och det har gått så sjukt fort, först va han en liten bebis som va oskyldig, nu är han 7 år och är full med bus hela tiden.
Emil är ju inte så pass gammal att jag sitter och pratar känslor med honom direkt, haha.
Blir mera leka tills man svettas ihjäl istället.
Emil har då en annan mamma, pappas fru då. Men vi ser ju honom som en riktig lillebror oavsett. Han bor ute i Djurås som sagt, har typ två affärer och är landet för mig. Men det är ganska skönt att vara där.
Hur som helst så älskar jag denna skitunge så mycket! min plutt ♥
Erica
Anna
emil
och jag.. hittade ingen annan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0