3. Min/mina bästavänner

Nu har jag kommit till den krångligaste frågan, haha..
Jag har många bästa vänner och bra vänner, vissa umgås jag mer med, pratar mer med och ja, ni fattar nog.
Tindra..
Ute vilsen i borlänge med två andra bra tjejer och det va så jag lärde känna dig och nu har vi blivit så tajta! Hon är alltid rolig att vara med, synd att hon bor så långt borta.. blir liksom inte så ofta man träffas då. Men, vi ska iallafall försöka hålla ihop så länge det bara går.
Jadu tindra, du är en helt underbar person som jag kan lita på upp till 110 % om inte mera, kan vara mig själv med dig och du är så jävla bra! Finns ingenting dåligt att säga om dig!
Priscilla..
Min lilla brasse, som alltid bjuder på sig själv och är sprallig!
Hittade henne på ett ganska konstigt sätt egentligen, det tog slut med en och fick tillbaka en annan, en bästavän!
Dig har jag då aldrig tjafsat med, bråkat med eller nånting, alltid skratt och kul när jag är med dig.
Jag fattar inte att jag kunde hitta någon på ett sådant sätt och nu är du liksom en av mina närmaste!
Dig har jag berättat allting för och vet att det aldrig kommer ut till någon annan än till dig, det är så skönt!
Fanny..
Ja, några vet ju kanske själva att det har varit fram och tillbaka ett tag, bra tag!
Men Fanny, vad kan jag säga om dig? Du är den som jag varit med nästan varje dag nu, och har väldigt kul med dig! Och som med dom andra, kan prata med dig om saker och litar på dig!
svårt att skriva om personer men du vet att jag tycker om dig, min grimasch-flicka!
Lisa..
Hon som är glad hela tiden! blir så glad av dig, haha!
Den här tjejen pratar jag mycket med, vi förstår varandra väldigt bra, det känns tryggt och vi litar på varandra så bra. Vi umgås inte så mycket, mest i skolan och jag vill att det ska vara mer liksom! Mer på fritiden, skulle vara så jättekuligt tycker jag! Ja, finns inte så mycket att skriva men du är så bra.
Cat..
Kissemissen, lärde känna dig i början av 7:an, gick i samma klass, jag tror att vi kände båda att vi klickade, gillade samma saker och så! Vi va lite mer, "ååh, hår, smink, kläder" än vad dom andra i våran klass va/är. Tror det syntes. Nu är vi så nära, vi har haft våra problem men dom löser sig efter några dagar, så som tjejer är ;-)
du är så sprallig och glad min tjej och jag har så roligt med dig vännen!
Sanna..
Mammorna som växte upp med varandra, fick barn som växte upp med varandra vilket är vi två.
I nuläget har vi inte vart med varandra så mycket, inte pratat så värst mycket heller men som alltid alltid, så löser det sig senare.
Har mycket roliga minnen med dig, samma med dom andra också men eftersom vi känt varandra sedan BB så har vi nog flest minnen tillsammans av alla mina vänner jag har. Dåliga och bra minnen, men så är det ju, det kan ju inte alltid vara bra.
Du är glad av dig, rolig att vara med osv. Vi har gått igenom så mycket så jag knappt vet vad jag ska skriva haha, har ju varit lite fram och tillbaka med dig också..  Du fattar nog!

Det va en liten kortfattad historia om mina nära vänner.
Om ni vill veta nånting mera så kan ni som sagt fråga det! Det är så svårt att skriva om en person men jag tycker om dom alla så mycket, mina pinglor! ♥ puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0