2. Mina föräldrar

Världens bästa mamma...
som jag bott med hela mitt liv, bodde i ett fint vitt hus när jag va liten, när jag va runt 4-5 skildes mamma och pappa och då har jag varit lite fram och tillbaka hos dom men det va mycket problem men det har löst sig, typ!
Min mamma är väldigt beskyddande av sig och gör allt för mig och mina systrar, tänker alltid på andra och är väldigt snäll. Ibland lite för tjatig dock, har lite svårt att prata med henne om saker, faktiskt, pratar mest med mina systrar.
Men hon finns alltid där när jag behöver henne, hon är ingen som kan bli liksom riktigt arg heller så, ganska skönt faktiskt! Men hon är den absoluta bästa mamman i hela världen och jag älskar henne så mycket!

Världens bästa pappa..
som jag inte träffar så ofta, är mest besök någon gång i månaden sådär, va lite mer hos honom när jag va mindre, han bor nu ute i Djurås med lillebror Emil och Susanna som sagt!
Ja, han är lite mer äventyrlig av sig, han är lite att han vill ta oss till ställen och göra roliga saker, uppleva saker.
Vet inte hur jag ska beskriva honom som person riktigt, han är ingen jag går och pratar känslor med riktigt och sådär men han är väldigt snäll och rolig men där emot strängare än vad min mamma är, mer bestämd.
men han är absolut bästa pappan i hela världen och jag älskar honom så mycket!

Nånting mer ni vill veta så får ni gärna fråga, vill inte gå in så personligt och djupt på sådana saker! :-)¨



Kommentarer
Postat av: erik

tänk att nästan alla barn säger att just deras föräldrar är de bästa i hela världen, dem borde ha VM i världens bästa förälder haha:)

2010-12-15 @ 18:04:57
URL: http://therightplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH håller med fan!

2010-12-16 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0