värsta promenaden

jag är hemma vilket känns så jävla underbart!!
jag micheline och nanna åkte till plättbacken, va där vid 9 som vi skulle.. va inte så många från klassen som kom. Det regna,det va sjukt mycket lera,det va halt, och man snubblade på stubbar och rötter.. när vi kom fram säger en klass att maten är äcklig, så jag sket i att äta.. åt mina 3 frukter och drack, när vi skulle tillbaka gick det fortare och fyfan.. jag är skabbig,trött och kall.. seriöst, detta gör jag inte om.. denna vandring va fan inte värt nånting, äcklig mat, äcklig ful stuga.. NEJ!

Nu tänker jag lägga mig i sängen igen och kolla tv, äta riktig mat! därefter, DUSCHA.. och fuck, leta kläder.. det är foto imorgon på morgonen, jag hatar det så hårt! dålig dag het enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0