Torsdag!

Hej hörrni, igår va jag med min kusin jessika.. vi hade tråkigt på kvällen så vi drog till en fest som hennes killkompis hade, kände 2 stycken haha..meeen alla va sjukt snälla och roliga! det va kul men så drog vi hem efter ett bra tag sen sov vi typ haha.. men iaf.. en låt som jessika fått mig att lyssnat på, den kommer här under!

men sorry att jag skriver så fruktansvärt sent haha.. idag har jag varkligen inte gjort nånting, jag har städat lägenheten, eller iaf det mesta.. nån dag tänker jag faktiskt ta kort som någon ville! Fast det orkade jag inte med, blev lite slapp vid tven med en mysig film och en god glass! 
Eller jo.. jag har förresten varit på kupolen, jag höll nästan på att lägga mig på marken där inne, det va så jävla jobbigt att gå runt just där.. är det nästan alltid men finns ju fan inget å gö! Jag köpte iaf skor som jag kollat på ett tag nu.. dom kostade bara 50 nu och har kostat 150 så det va ju asum iaf!

Imorgon kommer nog matilda hit, hihi.. så väldigt med kul! sen måste jag prata med pappa om hon kan följa med på emils kalas på lödag (haha..)
jaja.. hörs imorgon! ha en trevlig natt haha! puss :)






kusin och reber :D wie

jag och reber! :D wie

haha fyfan va päck!

min älskade kusin som jag älskar så jävla mycket!! du är bäst

haha.. så jävla äcklig men fan, ÄLSKA! :D

smile

haha

skorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0