perfect summernight and I want to go out..

ursäkta mina tråkiga inlägg! Jag har ingen som helst ork att typ bry mig om nånting just nu känner jag.. där emot orkar jag bry mig om min lista som jag gjort och så.. jag vill ju fixa det så nog ska jag kunna också! det handlar om att jag faktiskt ska försöka nå dom mål jag vill kunna nå.. ni kommer få se min lista på en bild här nere! Och jag bryr mig hur som helst inte ett piss i vad ni andra tycker,det är mig det handlar om och det är jag som ska göra det! klaga, tyck vad ni vill, mig rör det inte!

Ja.. nu är den andra veckan av helvetet igång igen, jag har verkligen ändrat mina åsikter om sommarskola helt och hållet, det är långtråkigt,svårt för mig som är trög när det gäller skolan, det suger helt enkelt.. usch! det får bli en riktig diss för dagen känner jag..
Nu har jag bestämt mig för att duscha sen typ kolla tv en stund och bara tare lugnt ikväll även fast jag skulle vilja vara ute och ha superkul med kompisar och bara njuta sista dagarna innan RIKTIGA skolan börjar.. men tyvärr inte! buhu..
och hörrni? igår pratade jag med en annan fotograf så jag ska bli fotad i slutet av den här månaden istället för att bli uppskjuten heeeeela tiden av den förra, ska bli asnice! Och min syster erica ville också fota mig som blir på måndag och det är ju toppen upp! hihihi.. superkul!

meeeeeeeen.. vi hörs imorgon sötnosar! pusspuss






Kommentarer
Postat av: jeppe salmela

gitarr delen kan jag lära dig :) hehe

2010-08-16 @ 23:23:12
Postat av: niclas

dom 3 första kan du nig glömma xD

2010-08-17 @ 03:18:07
Postat av: elin

niclas: varför ska jag glömma dom? haha :)



jeppe: ja haha :)

2010-08-17 @ 14:13:24
Postat av: Anonym

DU KLARAR DET! GO ELIN GO ELIN! :oP Älsk dä, puss Anna

2010-08-17 @ 14:23:10
Postat av: elin

älskar dig ocksåååå! GO ME GO ME! :p

2010-08-17 @ 14:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0