sry..dålig uppdatering!!

idag har jag sovit .. typ hela dagen! Jag vaknade klockan 10 och typ käkade frukost och kollade tv.. jag kände mig lite yr men trodde det skulle försvinna men nej, det vart bara värre! Så jag vart så yr att jag inte kunde sitta upp,stå eller gå.. mådde illa också! det va äckligt som fan.. så jag råkade sova till klockan 5 hehe.. och nu har jag kollat tv och ätit litegranna mat.. sitter nu här.. ska snart duscha tänkte jag, sova blire väl snart igen för att jag ska upp klockan 7, fixa mig och blabla... sen åker jag till min bästavän eric, han ska också gå sommarskola med mig och som tur e samma ämne!! Slipper gå vilsen själv i forssaklackskolan.. haha! Men nej, nu ska jag inte skriva mer för har inget mer intressant att skriva! Pusspuss.. hoppas ni får njuta resten av sommarlovet med sena sommarkvällar och så.. själv går jag och lägger mig 10-11 nu i fortsättningen och det s-u-g-e-r! :) hör av er på helgerna för jag hoppas på allt att jag är ledig dååå!!



"We try to be happy despite all the crap, we have one another .. Always.. Priscilla!"

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tack för din röst! vinnaren är nu utsedd:D

2010-08-08 @ 21:06:21
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrebbi

vilken ericcc :-)))

2010-08-09 @ 17:59:23
Postat av: elin

johansson :)

2010-08-09 @ 18:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0