sovdags.. men klockan 12?

Ja, sovdags nu.. upp tidigt till djurås och förbereda mitt lillebrors kalas.. skitkul! haha.. fast ne,jag vill sova haha :(

iallafall så har jag idag vart hemma, duschat och så.. va ute och träffa en person en liten stund efter det va jag med katten, vi tog lite fina bilder haha.. förresten ska jag slänga in en SKITFUL bild på mig när jag halft ofixad, jag dör! hahaha.. men jag tycker det är kul att bjuda på sig själv ibland..;)
aja.. pusspåer och grattis till min lilla skitbror fast jag älskar honom så jävla mycket! ♥




jag älskar denna bild, känns verkligen som jag..!

åh vad jag älskar dig bästavän! ♥



HÄR ÄR BILDEN! hahahhaa jag dör, så jävla ful!

måste bara lägga upp den här bilden för hon är så sjukt jävla fin och söt!
åhå vad jag älskar dig bästavän! ♥

och dom här sötnosarna! älskar er också bästavänner! ♥

PUSSS vad fina vi är! <3

Kommentarer
Postat av: iza

haha villken ful bild på Pri! hahahaha dum jag är, pusssssss <3

2010-08-07 @ 14:26:21
URL: http://izalindenn.blogg.se/
Postat av: elin

iza:hahahaha hon är ju fett med söt.. puss<3

2010-08-07 @ 16:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0