Skolfoto imorron..

nu har jag precis duschat, lite sent men jag har typ legat och halvsovit när jag kom hem..
Imorgon har jag skolfoto, vilket inte känns ett dugg OK.. jag känner mig inte förberedd alls, vi har alltid fått väntat i 3-4 veckor men nu liksom, 2 dagar efter.. lite tajt med tid.. om jag inte blir nöjd denna gång kommer jag fan.. vet inte, blir liksom aldrig bra på skolfoton, aldrig!!! Nu får jag hålla tummarna hårt som fan på att jag gör detta prima alltså!

idag fick jag iaf ett örhänge av min syster som hon gjort, tänkte lägga upp en bild på den imorgon för orkar inte lägga in och blabla.. så imorgon!!! men länk till min systers blogg har ni här http://annajustnu.blogg.se !!
pusss.. hörs imorgon fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0