sjuksjuksjuk..

hej sötnosar, hoppas allt är bra med er för själv är jag sjuk pga av skogen!
Idag vaknade jag runt kvart över 7.. gick till maserhallen runt halv 9 där vi skulle samlas, alla 9:or. Vi skulle ha någon aktivitetsgrej, själv kunde jag inte vara med på så mycket, jag är helt enkelt för sjuk för det, och mina halsgrejer är typ stora så har lätt att inte få tillräckligt med luft och då kan jag inte anstränga mig på sånahär grejer. Resten av skoldagen kollade vi på film som jag inte vet namnet på, det va en sann film.. som hade hänt alltså.. ett lag i nån sport skulle resa till chile eller va det va.. planet dom åkte i störtade mitt ute i ingenstans med typ bara snö och berg och en plan som va sönder, dom försökte överleva, dom va 29 från början och slutade med 16 när dom vart räddade! Snacka om lättnad i slutet.. usch, den va hemsk! dom klarade sig i 61 dagar, heeelt sjukt!

Nu väntar jag på att jag och mamma ska åka hem till min syster anna för hon ska bjuda på fika, haha.. gulligt! Och ikväll kan jag vara vaken länge och sova ut för jag är ledig vilket äger men har hemuppgifter om filmen vi såg men äsch.. det ska gå bra nog! :)

outfit today


Kommentarer
Postat av: Anna

Gott som fan med kladdkaka! :oP

Puss sis..

2010-08-27 @ 16:34:54
URL: http://annajustnu.blogg.se/
Postat av: Elin

Anna: men haha.. jag kände knappt någon smak, inte kul! Puss.. :)

2010-08-27 @ 17:52:21
URL: http://elinewertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0