Öpnna upp ditt fönster

hejtjohej!!
typ 3 minuter på barnensdag, det va verkligen urdåligt, dom hade knappt nougat.. riktigt besviken! Så vi gick till kupolen och köpte en glass sen mötte jag eric för han skulle käka pizza så jag va sällskap. nu vet jag inte vad jag ska göra.. tror jag ska städa mitt rum, duscha senare ikväll,kolla på nya avsnitt av the hills och the city, sen ska jag ju upp till skolan vilket känns helt OK.., man får ju träffa kompisarna igen och sådär.. äsch, den första veckan är ju ganska chill på maser, typ temadagar eller? fast ändå, det är liksom skolan haha.. "/    nu tänker jag försöka att fokusera mycket på skolan och bara komma in på haga sen.. kommer inte bli lätt för mig som är så sjukt dålig i ungefär allting! :)

ska börja städa nu.. puss ;)


Kommentarer
Postat av: malin, :)

om du bestämmer dig klarar du det! jag lovar <3

2010-08-22 @ 22:19:21
URL: http://mmalinr.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU MED MALIN! <3

2010-08-23 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0