måste bara..

skriva lite..
Alltså alla kommentarer jag har fått under min blogg har varit förfärliga men har varit många snälla också men jag tycker inte att man ska dömma folk genom hur man skriver och lägger upp på äns egen blogg? liksom.. det är för det första MITT liv och ingen annans, om ni ska klaga så kan ni framförallt stå för vilka ni är om det är så att ni står för vad ni skriver till mig! jag pekar inte ut någon eftersom att dom flesta är anonyma och ljuger om att dom är personer jag är kompis med!
det är en jävla massa om min röv hela tiden ex, haha.. jag liksom, jag börjar nästan skratta.. angående min kropp (haha) så är jag ganska glad att jag har nånting än att vara spinkig som en pinne! Och det är ju inte så att jag råför att jag har höfter som gör att jag ser ut som jag gör right? Alla ser vi olika ut.. och jag kan verkligen inte säga att jag inte sagt nått dumt om någon förut för det har jag, det har nog alla!
Men om ni inte känner mig eller så tycker jag verkligen inte att ni ska framstå som idioter om det skulle vara så att jag får reda på vilka som kommenterar dumt här, för det skulle nog vara pinsamt för er om det skulle bli så!
bara så ni vet nu..! tack för mig, nu ska jag chilla.. Puss! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med dig, det är avundsjuka pinsamma äckliga folk som gör såntdär! så ta inte åt dig gumman. över huvudtaget! och killarna gillar det? älskar dig bv<3 kan säga att jag har setat i samma sits men de har lagts sig och nu i efterhand så vet man att folk är rädda över hur dom ser ut själv så för att få upp sitt självförtroende trycker dom ned andra, jag menar vem vill inte ha tuttar och rumpa? vi är ju inga män precis!

2010-08-12 @ 22:04:15
URL: http://tilddi.blogg.se/
Postat av: elin

Ja.. jag ska sluta bry mig vad folk tycker för jag menar, jag har nånting till skillnad vad dom säkert har.. ja, vi är ju inte män.. haha! älskar dig bästavän!<3

och låt ingen trycka ner dig mer heller eller nått för du har också nått och du är så jävla fin älskling!!

2010-08-13 @ 07:37:31
Postat av: Anonym

Du är riktigt fin elin !!!!

2010-08-13 @ 12:51:17
Postat av: elin

tacksåmycket! vem du nu är ;)

2010-08-13 @ 14:17:28
Postat av: elin

jag fattar inte

2010-08-15 @ 00:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0