lite trött,lite glad,lite sur..

jag är trött för att jag gått upp klockan 7 varje morgon hela veckan, glad för nånting som jag inte äns vet av själv, sur för att jag hatar och inte kan matematik och en annan sak som jag iiiinte vill skriva!!!
JAJA.. ikväll har jag kollat film, ätit lite glass och mysit för mä själver.. det är ganska chill vissa gånger men oftast inte!
 
Imorgon i varje fall, kommer tindra min bästavän hit och vi ska hänga med cat på kvällen! fy vad kul det ska bli, om några killar vill hänga på så hör aaaav er! :D haha..
meeeen, nu ska jag snart sova och sova och sova!! Puss, hörs imorgon! (L)

måste bara skriva ner lite låtar!!

Lucky Man - The Verve
Take A Picture - Filter
This Years Love - David Gray
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0