jobbig natt!

igårkväll började jag få ont om luft, fick ta medicin men det hjälpte inte.. klockan 2 på natten vaknade jag, fick lov att koka te,tog en annan medicin, vaknade klockan 5 på morgonen med ännu sämre andning då fick jag åka in till akuten i falun. Jag fick verkligen kämpa med andningen, det lät som att jag va anfådd hela tiden. När vi va där klockan 20 i 6 typ.. kom en doktor och fråga frågor och massa.. efter ett tag fick jag andas in nånting, typ en astmagrej, efter 20 min skulle jag göra det igen.. det är seriöst nått som hjälper, det gjorde det sist också jag va där. 
Och ni vet sånhär näsgrej man får stoppa in för att få hjälp med luften? sån fick jag också ha, det va kul, har aldrig testat. haha.. nu mår jag iallafall lite bättre med andningen, vid halv 3 ska jag och mamma åka till vårdcentralen och få nån medicin som hjälper, hoppas det blir en sån där astmagrej eftersom att den hjälpte direkt.

Ja.. eftersom att jag är sjuk och inte gör nånting speciellt just nu förutom att må dåligt så har jag inte nått intressant att skriva, ni får ha det bra! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0