Hang with me

hejhejhej..
Igår nyste jag minst 10 gånger, om inte mer.. när jag skulle lägga mig hade jag så ont i halsen att jag inte kunde prata.. Idag va det dock lite bättre men halsen men värre men förkyldningen, jag har nysit och varit jättesnorig hela dagen och det är inte så kul, tack vare skogen som va igår, great! En till grej som sög idag va fotograferingen, ni anar inte hur förjävla ful jag vart på fotot som bara är på mig, han tog 2 kort sen fick jag välja vilket jag gillade bäst, båda va såklart superfula men fick lov att välja en iaf.. vet inte hur jag ser ut på klassfotot, antagligen lika ful som alla andra gånger på sånadär foton.. man ser svettig ut och typ helt skabbig.. nej det här dissar jag så riktigt HÅRT.

Fortfarande.. ursäkta för min blogg, den ser inte bra ut! Min syster drar fram det hela tiden, hon har suttit vid datan länge idag men inte fan händer det nått, nu kommer hon bli sur när jag skriver detta men seriöst, FIXA MIN BLOGG ANNA!! förfan!!

jaja.. nu ska jag ha tråkigt. hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0