första riktiga..

..skoldagen! Den funkade. inte riktiga lektioner, va mer bara info på alla sen slutade vi efter typ 10-20 minuter varje lektion..
Matematiken så fick jag "stivii" som lärare, får väl se hur det funkar.. kommer gå några gånger och känna efter om han är bra att förklara och sånt annars lär jag gå typ "lilla gruppen" .. kul! haha..

Efter skolan har jag gått till kuppan med erica, träffade pappa,susanna och lillebror. Vi fikade och pratade lite. Nu är jag hemma, väntar tills klockan slår till 8 då jag ska kolla på "det okända" och det får mamma kolla på med mig, jag är lite känslig mot sånnadär grejer, spöken och sånt.. är så sjukt läskigt! hehe.. tönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0