tjockisar

Ja hej.. Orkar inte dra värsta ditaljer om gårdagens men kan berätta lite kort om det går.
Vi åkte till pappa igår, jag,tilda och tindra, det va väl ganska tråkigt men det va roligt också faktiskt. Vi åkte iaf hem vid halv 10 för det va det ända som gick, när vi kom hem fixade vi oss och sen kom erik och oskar så gick vi till grill-house och matilda köpte någon god grej. Sen va vi ute ett tag och kollade runt och det va fest i min trapp, helt otroligt att det händer något på den här gården, brukar fan inte äns se någon som går ut ur en port, ganska dött! Iaf somna vi vid typ 1 kanske, låg 3 stycken i min säng, vi fick plats men en aning trångt vare faktiskt, gick och la mig i soffan imorse, fett skönt!

Jaja.... Idag eller snart ska vi till kupolen och dryga oss lite sen ska vi käka på någon kebaberia, tjock med gott fast inte sugen just nu men blir väl det så småningenom! Vi hörs senare! puss på er (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0