tjabbatjenahallå...

...vi säger så, tralallallalalaaaa
haha ja, det va en trudddiiluuttis!
Ja sist jag skrev skulle jag ut och vi drog ut och tog kort och köpte glass, med mina systrar! Det va väl ganska trevligt de (y När jag hade gjort det träffade jag sannisen, vi gick ut i parken och gunga och sjöng så fucking högt!hahaha det va härligt det! Efter ett tag gick vi till donals och köpte en paj och snacka om lite grejer.. haha! Så gick i därifrån när vi ätit och träffade wille,alle och jengiz i parken och vi snackade och bara satt där typ men det vart kallt och boooring så vi gick in till wille och kollade typ på ASGAAMMMMLAA bilder... helt sjukt vad fula det fanns"! hahahaha, nej uschfy. vi började kolla på film sen gick jag,sanna och jengiz hem haha! :DDD vilken kul dag.. :D

har tyvärr inga bildeer men jaaaajaa, nu ska jag gråta lite i min säng.. vill inte till skolan! :( buuhuu.. det bara suger mest men 37 dagar kvar till sommarlov är ju inte så dumt ;)
Imorgon i skolan ska jag prata med en lärare också så jag får gå typ någon "sär"grupp i matte,måste verkligen sätta G till sommaren annars blir jag riktigt sur! såå lycka till till mig själv!
Nu ska jag sooova om jag orkar, jooo det gör jag,, somnade vid typ halv 6 imorse! Men godnatt på er allihopa! Ha en bra skoldag imorgon och sov gott! PUSS



SEN ETT STORT GRATTIS TILL MIN BÄSTAVÄN TINDRA SOM FYLLER KNULLMYNDIG OCH HJÄLMMYNDIG!
ÄLSKAR DIIIIIIIG!!!!!!!!!!!! <3333333333333:*********



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0