stopp elin!

jag har bestämt mig helt jäkla allvarligt nu!

 

 
 

Bilderna visar väl kanske på ett ungefär hur jag menar med det hela, menar inte att jag ska bli SÅ tjock och inte SÅ smal heller.
På ett ungefär ska jag göra såhär:
* äta godis för typ 10 kronor på endast lördagar
* äta kabab och sånt typ 1 gång på 2-3 månader
* träna varannan dag, ska köpa gymkort
* göra tränövningar hemma varje kväll
* äta grönsaker varje dag och typ 2 frukter
* promenera om stället jag ska till ligger nära
* springa i lite trappor
Sen äre väl en hel del saker till med det där men inget jag behöver skriva upp, bara jag får en kropp som jag tycker ser en aning OKEJ ut till sommaren och resten av mitt liv haha, om jag anstränger mig!

Nu ska jag strax gå och lägga mig tänkte jag, ska bara läsa lite SO sen dricka en kopp te sen längtar jag jättemycket till att få sova :)
Sov så gott så hörs vi imorgon! puss på er (L)
passande bild också faktiskt :) duktig jag är, nu ska jag bara fortsätta också!! LYCKA TILL ELIN! :)

Kommentarer
Postat av: chanssn.

saknar dig gryyyymt!!!!<3

2010-04-21 @ 14:37:33
Postat av: elin evertsson

SAKNAR DIG!!!!!!!!! <333333333333333333

2010-04-25 @ 13:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0