SORRY

för att ja inte skrivit nått sedan fredags, men mina tjejer har hälsat på och har inte orkat skriva och sådär.
Nu är jag tillbaka igen!
Matilda har dragit och nu ska jag och Tindra ner till borlänge marknad, det regnade igår så vi va där i typ 10 minuter sen drog vi, men nu ska vi dit och kolla lite, det är väl säkert en massa där.
Senare idag ska jag skriva en egen låt till musiken, kommer blir riktigt svårt tror jag, har inte världens bästa fantasi direkt, haha.

Imorgon har jag iaf skola och slutar halv 4, sen åker jag,mamma och min syster till rosahuset och letar efter ett tyg så min syster kan sy en typ.. tuptop som sitter ihop med shorts, som ska vara rosa såklart, hoppas det blir snyggt till sommaren! :)

jaja, nu ska vi ut! hörs sen!

sööööööööööt!!!





me don't like my eyes on this pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0