shuuu

Hej sötnosar!
Idag har jag vart i skolan precis som vanligt, slutade vid 3 så åkte jag buss hem för jag hade ont i magen och orkade inte gå haha. När jag kom hem slog jag på en film och chillade lite, har precis kollat klart och ska nu sätta mig i köket och plugga kemi, ämnet jag är "bäst" på!
ska jag säga allting jag har nu på 3 veckor, kemiprov imon,svenskaläxa fredag,i musik har jag läxa i att skriva en egen låt, till måndag, soprov på onsdag,fysikprov på torsdag,nästa torsdag efter de har jag fysikprov,uppsats på fredag i svenska, 1 timme på mig,hemkunskaps prov och läxa nästa onsdag.. Hur fan ska det här gå? haha, det är frågan!

Nej, bäst jag sätter igång så jag inte sitter med ett IG i slutändan :) puss på er!

Kommentarer
Postat av: elin evertsson

ingen tvingar dig att kolla heller :)

2010-04-15 @ 17:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0