natttii

Nu äre dags att ta bort smink,tvätta naveln,borsta tänderna och sen ska jag soova! såå skönt!
Imon ser mina planer ut lite såhär:
* Skola
* Duscha
* Tindra och Matilda kommer
* Borlänge marknad? om det är imon? det äre väl? jo det tror jag haha, OM det är ska jag dit med dom
* SOVA

Ja haha, typ någonting sådant!
Nu har jag gjort om min header tills vidare också, tror jag fixar det imon, har ett nytt program jag är inne på nu men det är så mycket saker och plus att allt står på engelska och jag är inte så bra på det om man säger så, men syster kommer nog hit och hjälper mig imon så ska jag försöka få en snygg blogg någongång! Tummen upp!
Nej men ni får väl sova så gott då så hörs vi mer imorgon! sleep well ♥

SÖT, har inte några nya bilder så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0