Kväll

Idag har jag vart med sanna, vi gick ut ett tag och typ gick på stan och kollade,käkade glass haha och sen hittade vi simon och han va med oss sen gick vi hem till mig, spelade gitarr,sjöng,filmade men det låter förjävligt i inspelning och videosar, hate it! haha fett irriterande! jaja.. sen drog dom iaf så jag satt hemma själv och kollade på någon film tills mamma,ted och erica kom så käkade vi mat sen kollade vi på gamla filmer, fy vad ledsen jag vart, haha det är fan fett sorgligt och kolla sånt..
Ja och nu har jag suttit här och trökat mig :) 
Imorgon kommer matilda och tindra hit, vet inte vad vi ska göra under dagen men på kvällen kommer det 1 hit som jag ska vara med och ja.. haha. Nog om det!

nu ska jag sitta här och sjunga :) LOVE ITTTTT!!!!!!!!!!!!! (L)(L) min hoobbbyyy!


Kommentarer
Postat av: elin evertsson

nej det är min arm :)

2010-04-11 @ 13:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0