hehe

det va typ i måndags jag bloggade sist tror jag, har tagit en paus pga av skolan och massa shit.
Nu är jag tillbaka några dagar tills jag ska plugga på proven igen! Kom nyss hem från ett kemiprov, gick inte bra och ska göra omprov, fan.. det är inte meningen att jag ska kunna det tror jag, jag har ingen nytta av det, varför ska jag lära mig av det? bara onödig tid att slösa tycker jag, tycker man borde få gå på dom ämnerna man är intresserad, skulle vara jättenice!

Om ett tag ska jag dra och träna, ska käka någonting litet nu innan jag drar sen ska jag hem och njuta sönder av att jag är pluggfri ikväll! sååå skönt, nej okej, måste läsa 30 sidor i min bok.. som typ tar 234397 timmar men jaja! :-D

Och igår hade vi bad med klassen, jag har navelpiescing, köpte vattentätt plåster, Men nej, inte fan hjälpte det! så nu får vi se om den klarar sig.. hoppas det.. annars ska min idrottslärare fan få betala, thank you :-)
Nu ska jag dra mig från datan sen ut och träna, hörs ikväll! Pusss ♥

  
och det här har kommit också! thha, väntar bara på det här nu:

 
glasögonen (L)                                                                ngn mysdress bara! :-D

här är saker jag vill ha också!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0