Fredag

vaknade runt 15 över 10 ungefär, låg kvar och slappa litegrann,kollade på tv. Har precis käkat frukost och nyss hjälpt till med våran "nya" soffa, så nu blire mycket snyggare och sådär.

Senare idag kommer tilda och tindra hit och dom + cat ska följa med till min pappa, han fyller år och jag fick ta med kompisar haha. jjaa.. Sen åker syster också med :)
Det är ungefär hur min dag kommer se ut. Vet ej vad vi hittar på ikväll, blir väl någonting tror jag.

Men nej,nu ska jag sjunga och spela gitarr. pusshej

Grattiiiisss dadi. Love u!
haha okej. hade ingen annan bild




Kommentarer
Postat av: erik

Nice harr peter, grattis:D

2010-04-09 @ 14:25:50
Postat av: elin evertsson

hahhahhaa :DDDDDD

2010-04-09 @ 16:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0